Projecció de Francofonia (Aleksandr Sokurov, 2015)

Dimarts 26 d'octubre de 2021, a les 17 h.

Lloc:
Sala Chomón de la Filmoteca de Catalunya
Preus:

Entrada individual: 4 €. Reduïda*: 3 €

*Amics del museu, estudiants, aturats, jubilats, persones amb discapacitat legalment reconeguda, títols de família nombrosa o monoparental, Carnet Jove i carnet de la Xarxa de Biblioteques Públiques

Material:
PDF icon Programa Per amor a les arts 2021-2022

Programa Per amor a les arts 2021-2022

Cicle Per amor a les Arts 2021-2022

Dimarts 26 d'octubre de 2021 i amb motiu de la sisena temporada del Cicle Per amor a les Arts, el museu projecta pel·lícula Francofonia d'Aleksandr Sokurov (2015. 88’).

Després de la seva aproximació al Museu de l’Hermitage de Sant Petersburg a L’arca russa, Sokurov recorre un altre dels museus més visitats del món, el Louvre de París, per explorar les activitats de preservació de les seves obres sota l’ocupació nazi. El film dialoga amb l’exposició Museu en perill! Salvaguarda i endreça de l’art català durant la guerra civil.

Presentació a càrrec dels comissaris de l’exposició.

#PerAmoralesArts

Informació i reserves:

Totes les sessions estaran presentades per experts en les disciplines corresponents.

Pel·lícules en VOS. Aforament limitat.

Inscripcions a través del web de la Filmoteca.

Programa subjecte a canvis de darrera hora.

Francofonia