Petites històries, grans dones 2023

Dissabte 4 de març de 2023, a les 17 h

Activitat familiar

Preus:

Activitat gratuïta amb aforament limitat

Material:
PDF icon Programa Dia Internacional de les Dones 2023

Programa Dia Internacional de les Dones 2023

Per cinquè any consecutiu i en línia amb el compromís social del museu, 9 museus programen plegats l’activitat Petites històries, grans dones. Mitjançant aquesta activitat, el museu vol contribuir a promoure la  lluita contra la discriminació de la dona en l’àmbit de la creació i producció artística i intel·lectual, així com visibilitzar i posar en valor la feina de dones vinculades a la temàtica de cadascun dels museus organitzadors de l’activitat.

Es tracta d’una activitat familiar per a adults i nens (a partir de 6 anys), en format presencial, que consisteix en una sessió de contacontes, d’uns 45 minuts de durada, conduïda per un actriu i dedicada a cadascuna de les dones protagonistes dels 9 museus participants.

La protagonista del Museu Nacional és la Roser Bru (Barcelona 15 de febrer de 1923 – Santiago 26 de maig de 2021), una destacada pintora i gravadora nascuda a Catalunya i nacionalitzada xilena que està considerada una de les artistes visuals més importants del segle XX a Llatinoamèrica.

Organitzen:

Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Museu Nacional d’Art de Catalunya
Museu d’Arqueologia de Catalunya
Museu Marítim de Barcelona
Museu Picasso
Museu del Disseny
Museus d’Esplugues
Fundació Miró
Museu d’Història de Catalunya

Activitat organitzada amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

Informació i reserves:

Activitat gratuïta amb inscripció obligatòria.

Et demanem que, si no pots venir, anul·lis la teva reserva, si us plau, perquè algú altre de la llista d’espera pugui aprofitar les places vacants. Moltes gràcies!

Petites històries, grans dones