Petites històries, grans dones

Del 23  al 31 de maig, a les 12 h

Lloc:

L'activitat familiar Petites històries, grans dones recrea la vida de nou dones rellevants en l’art, les ciències o els oficis, a través de vídeo contes infantils creats expressament per a l’ocasió pel col·lectiu la Tramoia.

Entre el 23 i 31 de maig, cada dia, a les 12 h, es penjarà al canal de YouTube un nou vídeo conte d'un dels 9 museus participants, que dediquen un conte a dones excepcionals, vinculades amb la temàtica de cada museu.

El museu hi participa el dia 23 de maig (12 h) amb un conte dedicat a la fotògrafa Colita, considerada una de les millors retratistes, especialitzada en captar les imatges d’artistes i cantants catalans de la Nova Cançó.

D'altra banda, per visibilitzar les dones referents en l’art, la ciència i en altres àmbits, us convidem a compartir el repte #PetiteshistoriesGransdones: sota aquest hashtag, es recolliran els homenatges a dones considerades referents. Podeu participar-hi amb dibuixos, vídeos, poemes,...

#PetiteshistoriesGransdones

Petites històries, grans dones - maig 2020