Peccata Mundi. Una instal·lació de Miralda al Museu Nacional

Lloc:
Sala Oval
Material:
PDF icon Programa acte 6 abril (pdf - 215 Kb)

Programa acte 6 abril (pdf - 215 Kb)

Vine del 4 al 7 d’abril, amb entrada lliure, a veure l’Anyell de l’Apocalipsi, el tapís-cobrellit de 18x15 m exposat a la Sala Oval, que reprodueix l’Agnus Dei de la pintura mural romànica de Sant Climent de Taüll. Una creació d'Antoni Miralda, Premi Velázquez d’Arts Plàstiques 2018, que forma part del Honeymoon  Project (1986-1992), que va celebrar el casament entre l’Estàtua de la Llibertat i el Monument a Colom. Acompanyant l’obra, la música de l’orgue de la Sala Oval tornarà a sonar simbòlicament durant 4 únics dies.

La instal·lació Peccata Mundi es completa amb una selecció de diversos treballs de Miralda a l’entorn de Honeymoon Project, un material que permet capbussar-se en l’univers de l’artista.

Dissabte 6 d’abril, participa en una cerimònia-performance ideada per l’artista on tu seràs protagonista!

A partir de las 12.30 h, forma part d’un acte col·lectiu únic al voltant de l’obra Anyell de l’Apocalipsi amb Miralda com a mestre de cerimònies. Gaudeix d’un menú degustació inspirat en el receptari medieval i de la música de dues formacions de la Fundació Conservatori Liceu.

A les 17 h i amb entrada lliure, acte de cloenda de la cerimònia-performance a càrrec del contratenor Jordi Domènech, acompanyat a l’orgue de Dani Espasa.

#PeccataMundi #Miralda

Informació i reserves:

Places limitades. Compra l'entrada de la cerimònia-performance del dia 6 d'abril

Flyer Peccata Mundi (pdf - 924 kB)

CRÈDITS

Idea i concepte: Miralda

Instal·lació del 4 al 7 d’abril

Música:

J. S. BACH

- Passacaglia et thema fugatum, BWV 582

- Erbarm dich mein, o Herre Gott, BWV 721

- Agnus Dei, de la Missa en si menor, BWV 232