Nit del Museu Nacional 2018

Material:
PDF icon La Nit del Museu Nacional 2018 - pdf 555 Kb

La Nit del Museu Nacional 2018 - pdf 555 Kb

Celebrem la Nit del Museu Nacional amb portes obertes per gaudir del museu en un ambient lúdic i horari diferent. Art, música, festa i gastronomia, de 20 a 1 h!

Vine i gaudeix de la Festa BellugArt (gegants i figures mòbils de temàtica artística ballen a la Sala Oval), actuacions musicals a càrrec de l'Orquestra de Ermesinde del Taller de Músics, i la Zebrass Marching Band, comentaris d’obres per conèixer la diversitat cultural a través de l’art i gastronomia.

I a més, visita l'exposició Gala Salvador Dalí. Una habitació pròpia a Púbol (cada 15 minuts, introducció a la mostra) i complementa-la amb la mostra de fotografies de Dalí de la sala 75 d’art modern (planta primera).

Vols tenir accés il·limitat al museu? Fes-te Amic! Podràs venir al museu quan vulguis i les vegades que vulguis, participar en activitats pensades només per a tu i gaudir de descomptes a la botiga i al restaurant, entre d’altres avantatges. Durant la Nit dels Museu Nacional, t’oferim un 30 % descompte. A més rebràs un obsequi!

Tant dissabte 14 com diumenge 15, a la llibreria del museu trobareu una selecció de publicacions del museu a preus especials (3€, 6€ i 10€).

Amb la col·laboració de