Museu Nacional Pro: professionals, projectes i processos al Museu Nacional d’Art de Catalunya 2020

Dilluns i dimecres, del 5 d'octubre al 14 de desembre de 2020, de 9.30 a 13.30 h

Lloc:
Espai innova i Auditori 2

Curs impartit pels professionals del Museu Nacional adreçat als alumnes del Màster oficial de la UAB Anàlisi i gestió del patrimoni artístic.

El curs té per finalitat que els alumnes coneguin el Museu Nacional des de dins. Per tal d’assolir aquest objectiu, s’ofereixen eines per comprendre millor el caràcter i la varietat de tasques que realitzen els professionals del museu, i també elements per reflexionar sobre el funcionament dels museus com a organitzacions complexes i canviants, i sobre el seu paper en la societat contemporània.

Informació i reserves:

Atès que aquest curs és un mòdul dins el Màster en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic de la UAB, per a la inscripció i pagament s'ha de contactar amb la universitat que imparteix el Màster.

Museu Nacional Pro