Literatura romànica al Museu Nacional d'Art de Catalunya

PDF icon Dossier del cicle - pdf 1,37 Mb

Dossier del cicle - pdf 1,37 Mb

Cicle Literatura europea i patrimoni. Itineraris d'art i literatura medievals

Els Estudis d'Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya organitzen una nova edició d'aquest cicle. Les visites, programades amb la col·laboració del Museu Nacional d'Art de Catalunya, el Museu d'Arqueologia de Catalunya i el Museu Episcopal de Vic, són gratuïtes i obertes a tothom, i tenen per objectiu acostar-nos al patrimoni històric i cultural a partir dels relats de l’Europa medieval.

Les obres del Museu Nacional presenten una unitat d’estil i una unitat d’interès que remeten a la literatura de l’època d’arreu de l’Europa Occidental. L’objectiu de la visita és observar punts de connexió entre les arts figuratives i la literatura de l’època romànica, i més concretament la relació entre els grans conjunts de pintura mural que conserva el museu i la literatura de l’època.

Informació i reserves:

Inscripció obligatòria a través de la UOC