Lectura d’un quadre d’Anglada Camarasa: Granadina (1914)

Dissabte 27 de novembre de 2021, a les 12 h.

Lloc:
Biblioteca Folch i Torres i sala 49 d’art modern

La Biblioteca Joan Miró organitza un comentari a peu d’obra de Granadina, d’Anglada Camarasa, amb motiu de l'any dedicat a aquest artista. La xerrada serà a càrrec de Bernat Puigdollers, historiador i crític d'art, i comissari de l’Any Anglada Camarasa. Per acabar de completar l’activitat, la Sílvia Redondo, cap de la Biblioteca Joaquim Folch i Torres, oferirà una breu visita a aquest espai singular al museu.

Bernat Puigdollers ens desvetllarà els secrets de la pintura d’Anglada Camarasa a través de l’obra Granadina (1914),  per tal de donar a conèixer el món plàstic de l’artista, i posar l’obra en el context en la que fou creada.

Amb el suport del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat, en el marc de l’Any Anglada Camarasa i del Museu Nacional d’Art de Catalunya.

Informació i reserves:

Inscripció obligatòria