La Nit dels Museus 2019

Dissabte 18 de maig de 2019, de 19 a 1 h. Activitat gratuïta

Material:
PDF icon Programa Nit dels museus 2019 (pdf - 1,04 Mb)

Programa Nit dels museus 2019 (pdf - 1,04 Mb)

Coincidint amb el Dia Internacional dels Museus (gratuït de 10 a 19 h), dissabte 18 de maig de 19 a 1 h, celebrem la Nit dels Museus, una nit màgica de portes obertes on us convidem a veure les obres amb una llum diferent. Aquest any, la proposta està dedicada a descobrir el paper dels museus com a mirall de la societat. A través d'aquest eix temàtic us animem a gaudir de les activitats que hem programat a l'entorn de la col·lecció i de l'exposició temporal:

Exposició temporal (de 19 a 1 h)
Descobreix Bermejo. El geni rebel del segle XV.

Mostra (de 19 a 1 h)
Artistes d’Intramurs. Mural d’Art.

El museu, mirall del món. Obres comentades (de 20 a 1 h)
Us convidem a apropar-vos a les obres d’art com a mediadores per dialogar amb el món en què vivim. Per tal d’establir ponts significatius entre les obres d’art i el nostre present més proper proposem un recorregut de comentaris d’obres de la col·lecció a partir de temàtiques d’actualitat. A través de notícies, referències cinematogràfiques, literàries, musicals i textos filosòfics, interpretarem les obres des de múltiples punts de vista: relacions de poder, moviments socials, identitat, sexualitat, ecologia, política, conflicte, violència...

Activitat autònoma Crims artístics: assassinat de cambra (de 20 a 1 h)
Un itinerari autoguiat per les sales de Renaixement i Barroc, en què et proposem resoldre l’assassinat de cambra tancada ideat per l’autora de novel·la negra Raquel Gámez Serrano.

Concerts de la Marxing Band del Taller de Músics (de 20.30 a 24 h)
Música en directe per diferents espais del museu.
Passis: 20.30 h, 21.40 h, 22.40 h i 23.30 h

Concert de Monique Makon (de 21 a 23.30 h)
Passis: 21 h, 22 h i 23 h.

Veniu amb nens? Demaneu els Enigmes!
Jocs de pistes per a nens i nenes a partir de 7 anys.Vols fer de detectiu? El museu et proposa dos jocs de pistes amb els quals et pots divertir des de casa o mentre passeges per les sales buscant lladres de manuscrits i descobrint qui és l’assassí d’un pobre pastor. Veuràs que les obres d’art amaguen molts secrets. T’animes a jugar-hi?

Vols tenir accés il·limitat al museu? Fes-te Amic!
Podràs venir al museu quan vulguis i les vegades que vulguis, participar en activitats pensades només per a tu i gaudir de descomptes a la botiga i al restaurant, entre d’altres avantatges. Durant la Nit dels Museus, t’oferim un 30 % descompte. A més rebràs un obsequi!

#bcnésmuseu

Informació i reserves:

Accessos especials amb motiu del Saló Internacional de l’Automòbil

En bus: línia 150 (circulació fins a la 1.30 h)
Pl. d’Espanya-Estadi Olímpic / Estadi Olímpic-Pl. d’Espanya
A peu: accés per c. Mèxic o c. Lleida. De