La Llotja de Mar i la Reial Acadèmia

Dissabte 2, divendres 8 i dissabte 9 de setembre de 2021, a les 10, 11 i 12 h.

Lloc:
Llotja de Mar (passeig d’Isabel II, 1)
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció prèvia. Preu: Amics, 25 €; no Amics, 35 €.

Visites enllaçades: dues activitats complementàries, en format online i presencial, al voltant de la mateixa temàtica
La Llotja de Mar ha estat un monument emblemàtic per a la ciutat de Barcelona des del moment de la seva construcció, així com també ho ha estat l’Escola d’Arts i Oficis que ha acollit en el seu edifici. Ara que ha obert les seves portes al públic, us proposem descobrir els espais i la relació existent entre els artistes que van estudiar-hi i els inicis de les col·leccions del Museu Nacional amb la combinació d’una proposta online i una altra de presencial que ens permetran tenir una visió més completa de l’edifici i l’entitat que acull.

Per completar la conferència en línia “L’aportació de la Reial Acadèmia de Belles Arts a la col·lecció del Museu Nacional”, farem una visita exhaustiva a les dues institucions que conviuen a l’edifici de la Llotja, punt de reunió de mercaders i negociants durant l’edat mitjana. Passejarem per l’edifici neoclàssic, successor del que va ser impulsat pel Consell de Cent i el Consolat de Mar al segle XIV.

També visitarem l’Acadèmia, amb les seves parets i passadissos folrats de pintures i escultures de tots els artistes catalans del segle XIX i XX.

Logo Amics Museu Nacional

Activitat dels #AmicsMuseuNacional
Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Llotja de Mar