Finestres en l'art. Realitat i metàfores

25 de juny, 2 de juliol, 9 de juliol i 16 de juliol de 2020, a les 17.30 h

Activitat en línia amb Google Meet
Preus:

Preu de les 4 sessions: Amics: 40 € | no Amics 60€

Cicle de conferències

De la mà de Mercè Riera, historiadora de l'art, farem un recorregut per algunes finestres que es troben a les obres de les col·leccions del museu. Retrem un homenatge a aquest element domèstic destacant el seu paper en l'obra d'art al llarg de la història i la seva importància com a obra d'art en si mateixa, a través d'un cicle de quatre conferències:

• La finestra en l'art. Una història de murs oberts: finestres, galeries i balcons. Dijous 25 de juny.
  • Formes, llum i narrativa de les finestres. Dijous 2 de juliol.
  • La finestra com a límit. Dijous 9 de juliol.
  • La finestra com a metàfora. Dijous 16 de juliol.

Activitat dels #AmicsMuseuNacional

Logo Amics Museu Nacional

Informació i reserves:

Activitat amb inscripció prèvia

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

Uns dies abans de la data rebreu l'enllaç de Google Meet per accedir a l'activitat en línia.
No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Feliu Elias. La galeria