Entre l'infern i el paradís, passant pel purgatori. 700 anys del comiat de Dante Alighieri

Dimarts 14 de setembre, a les 18.30 h.

Lloc:
Activitat en línia amb Google Meet
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció prèvia.
Amics: 8 €; no Amics: 10 €

El proper 14 de setembre farà 700 anys de la mort de Dante Alighieri, un dels referents de la literatura universal. Són moltes les peces artístiques que han estat inspirades per l’autor italià i per la seva brillant Divina Comèdia. Per tal de commemorar i celebrar la seva vida i la seva obra viatjarem a través d’escultures i pintures que les fan protagonistes, algunes de les quals trobem a les col·leccions del Museu Nacional d’Art de Catalunya. Baixarem als inferns i, si tot va bé, arribarem al paradís. Ens hi acompanyeu?

Activitat a càrrec de Natàlia Esquinas, doctora en Història de l’art i col·laboradora habitual dels Amics del Museu Nacional.

Logo Amics Museu Nacional

Activitat dels #AmicsMuseuNacional
Informació i reserves:

Activitat amb inscripció prèvia.

Reserveu la vostra plaça  i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

Uns dies abans de la data rebreu l'enllaç de Google Meet per accedir a l'activitat en línia.
No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat

Entre l'infern i el paradís, passant pel purgatori