De vinyeta en vinyeta. Itinerari en clau de còmic per art modern

Del 30 de març al 31 d'octubre. Inclòs a l’entrada

Horari del museu

Lloc:
Col·lecció d’art modern
Preus:

Inclòs a l’entrada

Els estudiants de l’Escola Joso. Centre de Còmic i Arts Visuals proposen un diàleg amb 20 obres de la col·lecció d’Art Modern en clau de còmic. Els dibuixants interpreten les obres elaborant-ne una vinyeta que en fa una versió, n’explica algun fragment o algun moment previ o posterior al que explica l’obra, proposa 7 diferències, etc. Les vinyetes es podran veure al costat de l’obra amb la que dialoguen, en format cartel·la, del 30 de març al 31 d'octubre.

Itinerari virtual

L’activitat s’organitza al voltant del 35 Saló Internacional del Còmic de Barcelona que enguany es celebra del 30 de març al 2 d’abril.

A més, presentant l’entrada del Saló del Còmic tindràs una entrada gratuïta al museu (promoció vàlida fins el 30 d'abril).

#SalonComicBCN