Converses artístiques. L'esclat dels colors: estiu

Dilluns 7 de juny de 2021, a les 18.30 h.

Lloc:
Activitat en línia amb Google Meet
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció prèvia.
Amics: 8 € | No Amics: 10 €

Les Converses artístiques són debats al voltant de la pintura i la seva relació amb altres expressions de l'art.

La sinestèsia és un terme que ve del grec i la seva etimologia està composta pel terme syn  que significa 'junt' i aesthesis, que vol dir 'sensació'. La sinestèsia és una experiència perceptiva on l’activitat d’un sentit estimula l’activació d’un altre. Científicament aquesta percepció és el que s'anomena sinestèsia i des del segle XIX s'ha investigat aquesta anomenada afecció neurològica, de la que sens dubte, moltes persones amants de l'art pateixen. Quan mirem una obra pictòrica són els colors i la seva combinació els que ens provoquen sensacions i emocions que poden transformar el nostre estat d’ànim, transportar-nos a llocs inesperats de la memòria i estimular la nostra imaginació.

En aquesta primera conversa artística dedicada a explorar les nostres connexions sinestèsiques al voltant de l’estiu, estimularem els nostres sentits a través dels colors, les textures i les composicions de les pintures de la col·lecció del Museu Nacional que recullen la calidesa, l’alegria, l’espontaneïtat, el descans i la contemplació d’aquesta estació protagonista de moltes produccions artístiques.

Logo Amics Museu Nacional

#AmicsMuseuNacional
Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

Uns dies abans de la data rebreu l'enllaç de Google Meet per accedir a l'activitat en línia.
No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Ombres reflectides, Lluís Masriera