Converses artístiques: La col·lecció de retrats de Ramon Casas. L'entramat de la modernitat

8 de febrer de 2021, a les 18.30 h.

Lloc:
Activitat en línia amb Google Meet
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció prèvia.
Amics: 8 € | No Amics: 10 €

Debats al voltant de la pintura i la seva relació amb altres expressions de l’art
Qui s'amaga darrere dels retrats que Ramon Casas va realitzar als Quatre Gats? Com eren les vides d'aquestes personalitats que van ser protagonistes de la modernitat barcelonina? A les converses artístiques d'aquest primer trimestre de l'any buscarem les respostes a aquestes i a més preguntes que puguin sorgir sobre la galeria de retrats pintats per Ramon Casas.

A la primera conversa artística a l'entorn la col·lecció de retrats de Ramon Casas coneixerem els diferents personatges que, si bé no sempre ocuparen un lloc protagonista, foren, amb la seva personalitat i el seu estil, agents de primer ordre en la configuració i dinamització de les idees que transformaren el panorama cultural barceloní.

Les figures femenines, les persones de l'entorn proper dels artistes més destacats, i la trama d'influències i referents literaris, filosòfics i polítics que dinamitzaren les converses i els debats als Quatre Gats seran l'eix vertebrador d'aquesta primera càpsula.

Logo Amics Museu Nacional

Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

Uns dies abans de la data rebreu l'enllaç de Google Meet per accedir a l'activitat en línia.
No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Retrat de Sada Yacco