Converses artístiques: Imatges entre línies

Lloc:
Activitat en línia amb Google Meet
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció prèvia
Amics: 8 € | no Amics: 10 €

Art i literatura a les col·leccions del Museu Nacional
Les Converses artístiques són debats al voltant de la pintura i la seva relació amb altres expressions de l'art.

Poetes i poetesses, crítics, artistes, novel·listes... A partir de grans personalitats, d’obres del Museu Nacional d’Art de Catalunya i de documents literaris relacionats amb les mateixes llegirem conjuntament aquestes dues àrees: art i literatura. Així, obtindrem una perspectiva molt més complexa d’un moment, d’una època i d’una forma d’entendre la vida i el món a través de dues disciplines que sovint han representat un binomi inseparable.

Els llibres i les obres d’art són, en diversos graus, constructors d’històries, imatges de la nostra realitat i meta de les inclinacions de la nostra fantasia. Podem considerar cada obra d’art com un llibre, només que està escrit amb signes completament diferents a la paraula.

Conduirà l'activitat Laia Mestre, llicenciada en Humanitats i Periodisme, escriptora i educadora de Fragment Serveis Culturals al Museu Nacional d'Art de Catalunya.

Logo Amics Museu Nacional

#AmicsMuseuNacional

Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Pèl & Ploma, Ramon Casas