Construint a la sala. Taller d'arquitectura per a nens i nenes

11 - 14 h
Lloc:
Sala Oval
Preus:

Entrada gratuïta amb inscripció prèvia

La 9a edició del Taller d’Arquitectura per a nens i nenes Construint a la Sala se celebrarà el 13 de desembre a la Sala Oval del museu. El tema d'aquest any és la llum. Si teniu entre 7 i 12 anys, moltes ganes de participar-hi i passar-ho bé, us hi esperem!

Les inscripcions per a la novena edició ja s’han cobert. a partir d’ara, quedeu en llista d’espera per si hi ha baixes.

Us animem a fer una ullada als taulells de Pinterest de Construint a a la Sala 2015, dedicats a la llum i, també, al tauler que ha preparat el museu amb motiu de l'Any Internacional de la Llum

Follow Museu Nacional d'Art de Catalunya's board 2015 Any Internacional de la Llum / Año Internacional de la Luz / International Year of Light on Pinterest.

Informació i reserves:

Per tal de confirmar la vostra inscripció quan s'obri el termini, ompliu les dades que trobareu en aquest formulari. Rebreu un correu electrònic que confirma que la vostra inscripció ha estat acceptada.
Capacitat màxima del taller: 600 participants.

IX edició del taller Construint a la sala