Cicle de conferències: Obra no exposada. Joies ocultes als magatzems

Dimecres 25 de novembre i 2 i 9 de desembre, a les 18.30 h.

Lloc:
Activitat en línia amb Google Meet
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció prèvia. Preu de les 3 sessions: Amics, 30 €; no Amics, 50 €.

A les nostres visites a les sales del Museu Nacional d’Art de Catalunya mirem d’explorar cada obra detingudament. De mica en mica ens hem tornat hàbils detectius que gaudeixen de les peces exposades i de totes les seves històries més o menys visibles. Però el museu va molt més enllà del que podem veure a les sales. Malgrat els canvis que es produeixen a la col·lecció permanent i que ens brinden l’oportunitat de conèixer algunes obres de les reserves,  són moltes les que fa anys que no veuen la llum.

En aquest cicle de conferències que tancarà l’any volem descobrir algunes d’aquestes joies amagades, autèntics tresors que no ens deixaran indiferents. Cada una d’elles quedarà definida per una tècnica artística que ens podrà dur a analitzar les seves especificitats matèriques. Aquestes característiques, en algunes ocasions, obliguen les obres a quedar-se en la foscor de les reserves. Els tres eixos que tractarem seran: dibuixos i gravats, pintura i escultura.

Cicle de tres conferències a càrrec de Martí Casas, Natàlia Esquinas i Mercè Riera, historiadors de l'art i col·laboradors habituals de la Fundació.

PRIMERA SESSIÓ: Dimecres 25 de novembre a les 18.30 h
Obra no exposada. Joies ocultes als magatzems. Els dibuixos i gravats

SEGONA SESSIÓ: Dimecres 2 de desembre a les 18.30 h
Obra no exposada. Joies ocultes als magatzems. L'escultura

TERCERA SESSIÓ: Dimecres 9 de desembre a les 18.30 h
Obra no exposada. Joies ocultes als magatzems. La pintura

Logo Amics Museu Nacional

#AmicsMuseuNacional

Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

Uns dies abans de la data rebreu l'enllaç de Google Meet per accedir a l'activitat en línia.
No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Cicle de conferències