Biblioteca Joaquim Folch i Torres, més de 100 anys d’història

Cada primer dijous de mes (excepte juliol, agost i setembre)

De 16.30 a 17.30 h
Lloc:
Punt de trobada al taulell d’informació i grups (vestíbul principal)
Preus:

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

Cada primer dijous de mes, us oferim una visita comentada presencial a la Biblioteca Joaquim Folch i Torres. Amb més de 130.000 volums, la biblioteca aplega un patrimoni bibliogràfic i documental que conté monografies, catàlegs d’art, documents d’història de Catalunya i Espanya, revistes d’art i humanitats... i una reserva amb manuscrits, incunables o edicions de bibliòfil. L’equip de la biblioteca mostra aquest espai emblemàtic del museu i explica en què consisteix la feina quotidiana, tant pel que fa a la gestió del fons com al suport que es dona als professionals, als estudiants i al públic en general en la recerca, la documentació i el mateix gaudi de la lectura.

Informació i reserves:

Inscripció prèvia obligatòria.
Aforament limitat.
Per al bon funcionament de l’activitat, us preguem arribar 15 minuts abans de l'hora indicada.

Biblioteca Folch i Torres