Biblioteca Joaquim Folch i Torres, més de 100 anys d’història

Dimecres 15 de febrer, 19 d'abril, 21 de juny, 20 de setembre i 15 de novembre de 2023

De 16.30 a 17.30 h
Lloc:
Punt de trobada al taulell d’informació i grups (vestíbul principal)
Preus:

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

Periòdicament, us oferim una visita comentada presencial a la Biblioteca Joaquim Folch i Torres. Amb més de 130.000 volums, la biblioteca aplega un patrimoni bibliogràfic i documental que conté monografies, catàlegs d’art, documents d’història de Catalunya i Espanya, revistes d’art i humanitats... i una reserva amb manuscrits, incunables o edicions de bibliòfil. L’equip de la biblioteca mostra aquest espai emblemàtic del museu i explica en què consisteix la feina quotidiana, tant pel que fa a la gestió del fons com al suport que es dona als professionals, als estudiants i al públic en general en la recerca, la documentació i el mateix gaudi de la lectura.

Informació i reserves:

Aforament limitat. Inscripció obligatòria.

Per al bon funcionament de l’activitat, us preguem arribar 15 minuts abans de l'hora indicada.

Et demanem que, si no pots venir, anul·lis la teva reserva, si us plau, perquè algú altre de la llista d’espera pugui aprofitar les places vacants. Moltes gràcies!

Biblioteca Folch i Torres