Avantguarda i crònica en el cinema dels anys 30

Filmoteca de Catalunya, Sala Chomón
Preus:

Entrada individual: 4 €. Reduïda: 3 €

Selecció de curts realitzats entre els anys 1929 i 1939, amb acompanyament musical. Com l’obra del fotògraf Casas, els films escollits destaquen per la seva vocació artística, l’experimentació formal i la voluntat de reflectir la societat de l’època.

Presentació a càrrec de Juan Naranjo (comissari de l’exposició) i Mariona Bruzzo (cap del Centre de Conservació i Restauració de la Filmoteca de Catalunya). Acompanyament musical a càrrec de Joan Pineda.

Informació i reserves:

Entrada individual: 4 €. Reduïda*: 3 €

*Amics del museu, estudiants, aturats, jubilats, persones amb discapacitat legalment reconeguda, títols de família nombrosa o monoparental, Carnet Jove i carnet de la xarxa de Biblioteques Públiques

Presenteu l’entrada d’aquesta activitat a les taquilles del museu i obtindreu un 20% de descompte en adquirir una entrada a l’exposició Gabriel Casas. Fotografia, informació i modernitat, 1929-1939