Arxius i límits documentals en els GLAM

23 d'octubre de 2020, de 10 a 14 h

Lloc:
Espai Innova, Museu Nacional
Preus:

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

L’Associació d’Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya ha organitzat el curs Arxius i límits documentals en els GLAM (Galeries, Biblioteques, Arxius i Museus) amb la col·laboració del Museu Nacional. S’impartirà el proper 23 d’octubre al museu.

El curs, de 4 hores de durada, farà un recorregut pel paper dels arxius en les institucions GLAM, amb l’objectiu d’obtenir una visió del seu paper en les institucions gestores de la cultura.

De 10 a 13 h

• Els Glams

El concepte

Una visió generosa de les institucions gestores del patrimoni

Projectes GLAM

• Els arxius en els GLAM

Els arxius, routers de la producció documental

Els arxius i la recerca

L’arxiu com a recurs creatiu i de nous discursos

La representació de l’arxivística en la producció artística i cultural

De 13 a 14 h

Visita a Son. Empremtes i figuracions a les Valls d’Àneu, amb la intervenció d’Oriol Vilapuig, comisari de l’exposició.

Curs impartit per Pilar Cuerva Castillo, Cap d’Estudis i Recerca del Museu Nacional d’Art de Catalunya.

Informació i reserves:

Activitat ajornada fins al 2021

Aforament màxim: 20 persones.

Inscripcions a través del web de l'Associació d’Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya (fins al 16/10/20).

Aquesta activitat està subjecta a les restriccions generals de seguretat vigents per la covid-19. És imprescindible la inscripció prèvia, l’ús de mascareta durant l’activitat i el manteniment de la distància de seguretat en tot moment.

Curs de l'Associació d’Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya - postposat