7è Art: Cinema al museu. Projecció de "Wonderstruck" (2017)

Dijous 19 de desembre de 2019, a les 18.30 h. Activitat gratuïta

18.30 h

Lloc:
Sala Oval
Preus:

Activitat gratuïta

Material:
PDF icon Programa 7è Art (pdf - 1,26 Mb)

Programa 7è Art (pdf - 1,26 Mb)

Us convidem a gaudir d’una programació de pel·lícules relacionades amb el món de l’art i els seus temes de debat.

Aquest any, proposem un programa que explora la figura de l’artista, el procés creatiu, el vincle entre art i societat, els museus, la dona en l’art i els creadors marginats per la historiografia oficial. El Museu Nacional es transformarà en una sala de cinema oberta a tothom que vulgui endinsar-se en aquestes temàtiques través de la màgia i del poder transportador del 7è art.

Quin és l’origen dels museus? Què eren les cambres de meravelles? Quina és la feina del conservador? A Wonderstruck, el director Todd Haynes adapta la novel·la gràfica juvenil de Brian Selznick (La invenció de l’Hugo Cabret) i ens posa a la pell de dos nens sords que viuen als anys 20 i als anys 60 del segle passat i descobreixen els secrets del Museu d’Història Natural i el Museu de Queens de Nova York mentre busquen un sentit a les seves vides. Una història sobre joves que cerquen la seva identitat, amb el món dels museus com a rerefons, dirigida a tots els públics.

#CinemaalMuseu

Amb la col·laboració de

Informació i reserves:

Pel·lícula en VOS

Entrada lliure. Aforament limitat. Es recomana inscripció online prèvia (properament)

Programa subjecte a canvis de darrera hora