7è Art: Cinema al museu. Projecció "Cézanne et moi" (2015)

Dijous 21 de febrer de 2019, 19 h. Activitat gratuïta

Lloc:
Sala Oval
Material:
PDF icon Programa 7è Art (pdf - 1,26 Mb)

Programa 7è Art (pdf - 1,26 Mb)

Us convidem a gaudir d’una sèrie de pel·lícules relacionades amb el món de l’art i els seus temes de debat, amb una programació que explora la figura de l’artista, el procés creatiu, el vincle entre art i societat, els museus, la dona en l’art i els creadors marginats per la historiografia oficial. El Museu Nacional es transformarà en una sala de cinema oberta a tothom que vulgui endinsar-se en aquestes temàtiques través de la màgia i del poder transportador del 7è art.

Cézanne et moi (Danièle Thompson, 2015) segueix en paral·lel les vides de dos artistes, l’escriptor Émile Zola i el pintor post-impressionista Paul Cézanne –interpretats pels actors Guillaume Canet i Guillaume Gallienne respectivament-, des de l’inici de la seva amistat a una escola de la Provença fins al París bohemi on van desenvolupar la seva professió. Amb una estudiada fotografia, ‘Cézanne et moi” ens convida a fer una passejada pels Salons i pel món artístic de París a finals del segle XIX i a explorar les ambicions i les pors d’aquests dos creadors.

#CinemaalMuseu

Informació i reserves:

Pel·lícula en VOS

Entrada lliure. Aforament limitat. Es recomana reserva online prèvia

Programa subjecte a canvis de darrera hora.