48 h Open House Barcelona 2020

Diumenge 25 d'octubre de 2020. Activitat gratuïta

de 10 a 14.30 h, cada 30 minuts

Per novè any consecutiu, el museu participa al festival d’arquitectura 48h Open House Barcelona, que té per objectiu apropar el coneixement de l’arquitectura al públic general i consisteix a obrir al públic les portes de 150 edificis de la ciutat, de franc, amb una participació de prop de 50.000 persones en la darrera edició. Open House BCN situa 10 voluntaris al museu que explicaran els espais públics del Palau Nacional al públic general.El museu us ofereix la possibilitat de conèixer més a fons l’edifici i explorar l’arquitectura del Palau Nacional. Us convidem a fer la visita guiada Palau Nacional. Arquitectura i memòriaAixí, diumenge 25 d'octubre, un equip d’arquitectes i col·laboradors voluntaris de 48 h Open House Barcelona us faran una visita guiada a l’edifici cada 30 minuts a tots aquells que vingueu.

#OHB20

Informació i reserves:

Activitat sense inscripció prèvia. Creació de grups per ordre d’arribada, fins a completar grups de 30 persones. La visita a les terrasses-mirador serà gratuïta pel públic d’Open House, que s’identificarà amb un gomet diferenciat al del públic general.

Façana Palau Nacional