Un mural de BTOY i els alumnes de l'IES Lluís Domènech i Montaner al museu

Interval de dates:
12/05/2016

La coneguda street artist  BTOY, amb els alumnes de l'institut Lluís Domènech i Montaner, ha creat dos murals en el context de la setena edició del programa Creadors en Residència. Ambdós murals, ubicats un al museu i l’altre al mateix Institut, s’han ideat i realitzat conjuntament. Els alumnes amb la creadora primer han preparat el fons amb figures geomètriques, a continuació han realitzat les plantilles de les seves siluetes per, finalment, traslladar-les als murs del museu i de l’institut.

Els estudiants-artistes són Maria Amor, Nerea Barnés, Jean Pierre Benítez, Carla Bueno, Paula Bueno, Mireia Crespillo, Marta Fernández, Mahí García, Anna Herrera, Alba Hurtado, Oscar Hurtado, Patrizha Maquimot, Gemma Ortega, Xavier Rodríguez i Andrea Sánchez, i els professors Irene Nieto, Enric Llobet i Toni Escrig.

Creadors EN RESIDÈNCIA és un programa de l’Institut de Cultura de Barcelona i del Consorci d’Educació de Barcelona. La residència de BTOY a l’Institut Domènech i Montaner ha estat comissariada i coordinada pel Museu Nacional d’Art de Catalunya.

Agraïments: La Escocesa centre de creació, Biblioteca Francesc Candel i Museu Picasso de Barcelona

Presentació "Identitats"

Divendres 20 maig al Museu Nacional d’Art de Catalunya (espai annex a la Sala Oval)

Dilluns 23 maig a l' Institut Domènech i Montaner (c/ Alumini, 48-82)

A les 18 h

Entrada lliure

Vegeu el vídeo del procés de creació del mural "Identitats".

Un mural de BTOY i els alumnes de l'IES Lluís Domènech i Montaner al museu