TRAM difondrà les exposicions de cinc museus de Barcelona decorant els seus vagons

Interval de dates:
27/09/2017

El TRAM ha signat un conveni de col·laboració amb el Consorci Museu d’Art Contemporani de Barcelona, el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, la Fundació Joan Miró, la Fundació Museu Picasso de Barcelona i el Museu Nacional d’Art de Catalunya, per facilitar la difusió de les exposicions d’aquests museus i centres de cultura a través del Tramvia de Barcelona. L’acord preveu la retolació d’un Tramvia amb la imatge dels museus i les exposicions programades des d’ara i fins a finals del 2018.

El conveni estableix la col·laboració entre TRAM i els museus per tal de fomentar la cultura, facilitar la difusió de les exposicions previstes i fomentar el coneixement de l'oferta cultural dels centres museístics de la ciutat. Durant l’acte s’ha posat de manifest que el TRAM desitja col·laborar amb aquests cinc museus i centres culturals, perquè els usuaris del Tramvia de Barcelona tinguin una millor comunicació de les exposicions programades.

A l’acte de signatura del conveni, a la parada del tramvia de Francesc Macià, el  dimecres 27 de setembre, hi van participar el director general de TRAM, Humberto López; el gerent del MACBA, Josep M. Carreté; el director general del CCCB, Vicenç Villatoro; la gerent de la Fundació Joan Miró, Dolors Ricart; la gerent de la Fundació Museu Picasso de Barcelona, Asun Pinillos, i el gerent del Museu Nacional, Víctor Magrans.