El museu viatja
El museu viatja
Interval de dates:
11/12/2017Aquest mes de novembre diversos professionals del museu han participat en diferents xerrades internacionals:
- La conservadora d'art modern Mariàngels Fondevila va parlar al Congrés anual de l'ICDAD dedicat aquest any a l'Art Deco in Decorative Arts and Design de l'art déco a Barcelona. Es va celebrar a Miami del 27 de novembre a l'1 de desembre.
- Conxa Rodà, cap d'estratègia i transformació digital del museu, va ser convidada a Beijing a intercanviar experiències en acció digital al Palace Museum de la Ciutat Prohibida. Va presentar la ponència “Digital as a Transformation-Driver in Museums”. A les imatges, el director Shan Jixiang explicant digitalització al servei dels visitants.
- Montse Gumà, cap del departament de mitjans digitals, ha participat en el XII Taller de Investigaciones Históricas y Museológicas al Palacio del Segundo Cabo de La Havana (28-30 de novembre) amb la ponència El usuario en el centro: lo digital y la mediación tecnológica, dos conceptos en auge.
