Restaurant Absis
Restaurant Absis
Restaurant Absis
Situat a l'antic Saló del Tron del Palau Nacional, el Restaurant Absis ofereix un menú setmanal que aposta per una cuina mediterrània amb productes de temporada i de primera qualitat de la mà del reconegut xef Albert Raurich. A més, també tenim carta.
La proposta gastronòmica reflecteix la identitat del MNAC i el seu entorn, amb una visió de la cuina molt lligada a la història i la cultura de la tradició mediterrània.
Al Restaurant Absis es poden trobar plats elaborats amb productes de qualitat i de temporada. En paraules del mateix Raurich: «un menú amb ingredients que podem trobar al mercat, amb una proposta molt treballada, atractiva i reconeixible».
AVÍS: el dia 27 de març el restaurant romandrà tancat
Horari
De dimarts a diumenge i festius, de 12.30 a 16h
Reserves
Dies de tancament anual
- 1 de gener
- 1 de maig
- 25 de desembre
Esdeveniments privats
El restaurant, amb una capacitat per a unes 100 persones i unes vistes panoràmiques exclusives, és un lloc únic per organitzar sopars d'empresa o esdeveniments privats, en combinació amb altres espais i visites exclusives a les sales del Museu.
Aforament
- 140 persones (còctels i recepcions)
- 100 persones (comensals a taula)
- Superfície: 230 m2
Contacte