Mediae Aetatis Moneta. La Moneda a la Mediterrània Medieval.

2006 - Autors Diversos

La Mediterrània va esdevenir al llarg de l?edat mitjana un espai de confluència de pobles molt diversos. Tot i les diferències, bizantins, musulmans i cristians occidentals van tenir en comú el fet d?emetre moneda. L?objectiu de l?exposició és mostrar aquesta diversitat i, alhora, algunes de les particularitats més destacades del numerari medieval.
L?exposició, integrada per més de dues-centes monedes, és una excel·lent oportunitat per conèixer alguns dels exemplars més rars i de més bellesa dels fons del Gabinet Numismàtic de Catalunya del MNAC al costat de diversos objectes del Museu Episcopal de Vic, el Museu de l?Esquerda i el Museu de Geologia de Barcelona, així com documents procedents de l?Arxiu de la Corona d?Aragó i de la Biblioteca de Ciències Socials de la UAB.

Comprar el catàleg online

Edició:

MNAC

Autor principal:
Autors Diversos
Autors:

Bruno Callegher, Manuel Castiñeiras, Albert Estrada-Rius, Miguel Ibáñez, Fèlix Retamero, Andrea Saccocci, Juan Sáinz Guerra, Xavier Sanahuja, Julio Torres, Lucia Travaini

Any de publicació:

ISBN:

978-84-8043-158-3

Pàgines:

Enquadernació: