Liliana. El món fantàstic d'Apel·les Mestres

2005 - J. Molas, C. Vidal

Catàleg de l’exposició Liliana. El món fantàstic d’Apel·les Mestres, que presenta una setantena dels dibuixos originals fets per aquest artista polifacètic, que, a banda de dibuixant i il·lustrador, també va ser poeta, dramaturg, crític, narrador, traductor, músic i floricultor. En aquesta història de tres gnoms, esperits de la naturalesa i, alhora, guardians gelosos de la selva, i de Liliana, la dona flor, apareixen tots els mites d’Apel·les Mestres (el bosc animat, els gnoms, animals fabulosos, flors exuberants i els silfs) i alhora, aquests dibuixos ens permeten contemplar la manera com aquest artista plasmava, amb factura realista i detallista, la bellesa que sabia descobrir en les coses més petites.

Edició:

Museu Nacional d'Art de Catalunya

Autor principal:
J. Molas, C. Vidal
Any de publicació:

ISBN:

978-84-8043-146-6

Pàgines:

Format:

21 x 29 cm.

Enquadernació:

Rústica