'La batalla de Tetuan de Fortuny. De la trinxera al museu'

A partir d'avui ja podeu visitar, a les sales d'Art Modern del museu, l'exposició dedicada a una de les obres més emblemàtiques de Marià Fortuny: 'La batalla de Tetuan'. Sabeu qui li va encarregar? Què li va suposar al pintor realitzar-la? Quants esbossos va fer-ne? Quines històries hi ha a l'entorn de la pintura? Què representa? Trobareu les respostes tot visitant l'exposició.

A més, teniu activitats de tota mena per gaudir encara més de la mostra: visites guiades, una jornada d'estudi, cinema, activitats familiars, narracions de contes, música andalusina a l'aire lliure...

Programa d'activitats.

L'exposició compta amb el patrocini d'OHL.

Si voleu una visió de principis del segle XX del nord d'Àfrica, a la sala d'exposicions temporals teniu la mostra de fotografia 'Nord d'Àfrica. Ortiz Echagüe'. L'entrada és gratuïta.

<br />https://
&#039;La batalla de Tetuan de Fortuny. De la trinxera al museu&#039;