I+R: Il·lustració + Romànic. Mostra de projectes integrats

09/03/2017
Lloc:
Vestíbul de la Biblioteca Joaquim Folch i Torres

Mostra dels àlbums il·lustrats pels alumnes de l’Escola d’Art La Industrial al vestíbul de la Biblioteca del Museu Nacional. Els alumnes han partit d’una mirada al romànic que ha estimulat idees narratives pròpies i singulars, el fruit de les quals són aquests àlbums.

L’Escola d’Art La Industrial imparteix des del 2011 el CFGS d’Il·lustració, i ofereix la possibilitat d’endinsar-se en la il·lustració, entesa com una eina per a la creació d’imatges comunicatives des del registre que potencien una mirada personal i expressiva. Alhora, també facilita eines que poleixen destreses i habilitats en tècniques tradicionals i mitjans digitals, la comprensió analítica del dibuix i la interpretació singular de la idea narrativa.

El mateix dia 9 de març, també hi haurà una mostra del procés creatiu d’aquests projectes a l’Escola d’Art La Industrial.

Aquests projectes han estat subvencionats, per segona vegada, per la Fundació BCN Formació Professional, i es poden veure al vestíbul de la Biblioteca Joaquim Folch i Torres fins el 25 de juny.

I+R: Il·lustració + Romànic. Mostra de projectes integrats