Grans Mestres de la pintura europea de The Metropolitan Museum of Art, Nova York. D'El Greco a Cézanne

2006 - Autors diversos

Per primera vegada es podrà contemplar a Barcelona, amb el suport de Caixa Catalunya, una quarantena d?obres procedents del Metropolitan Museum of Art de Nova York, que, en un itinerari que comença en el segle XVII i acaba al final del segle XIX, contempla els principals períodes artístics de la història de l?art europeu d?aquests segles. Destaquen, entre d?altres, noms tan rellevants de l?art universal, alguns dels quals també presents en les col·leccions permanents del MNAC, com El Greco, que inicia aquest itinerari, Van Dyck, Tiepolo, Longhi, Mengs, Gainsborough, Fragonard, Goya, Corot, Courbet, Millet, Pisarro, Manet, Degas, Sisley, Monet, Renoir, Gauguin i Van Gogh, sense oblidar Cézanne, que tanca el recorregut expositiu.

Comprar el catàleg online

Edició:

MNAC

Autor principal:
Autors diversos
Autors:

Katharine Baetjer, Kathryn Calley Galitz, Walter Liedtke i Mary Sprinson de Jesús

Any de publicació:

ISBN:

978-84-8043-166-8

Pàgines:

Enquadernació:

Rústica

Publicacions

Bartolomé Bermejo

De la dracma a l’euro. Sistemes i unions monetàries a l’occident d’Europa

Ramon Pichot. D'Els Quatre Gats a La Maison Rosé

Ismael Smith. La bellesa i els monstres.