El viatge a Espanya d'Alexandre de Laborde

2006 - Autros Diversos

El Gabinet de Dibuixos i Gravats del Museu Nacional d'Art de Catalunya commemora el bicentenari de la publicació del primer volum de l'obra del polifacètic Alexandre de Laborde (1773-1842), Voyage pittoresque et historique de l'Espagne (1806-1820), amb la realització d'aquesta exposició. Si bé la major part dels dibuixos exposats pertany al fons Laborde del Gabinet, cal efectuar una referència obligada als dibuixos conservats a la Bibliothèque de l'Institut National d'Histoire de l'Art de París, 22 dels quals es mostren per primer cop a Catalunya. També cal ressenyar les 4 composicions que formen part de la col·lecció de l'Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona i un altre grup de dibuixos prestats per diferents col·leccionistes particulars.

Comprar el catàleg online

Edició:

MNAC

Autor principal:
Autros Diversos
Autors:

J. Casanovas i Miró, F.M. Quilez i Corella

Any de publicació:

ISBN:

978-84-8043-161-3

Pàgines:

Format: