El viatge a Espanya d'Alexandre de Laborde

2006 - Autros Diversos

El Gabinet de Dibuixos i Gravats del Museu Nacional d?Art de Catalunya commemora el bicentenari de la publicació del primer volum de l?obra del polifacètic Alexandre de Laborde (1773-1842), Voyage pittoresque et historique de l?Espagne (1806-1820), amb la realització d?aquesta exposició. Si bé la major part dels dibuixos exposats pertany al fons Laborde del Gabinet, cal efectuar una referència obligada als dibuixos conservats a la Bibliothèque de l?Institut National d?Histoire de l?Art de París, 22 dels quals es mostren per primer cop a Catalunya. També cal ressenyar les 4 composicions que formen part de la col·lecció de l?Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona i un altre grup de dibuixos prestats per diferents col·leccionistes particulars.

Comprar el catàleg online

Edició:

MNAC

Autor principal:
Autros Diversos
Autors:

J. Casanoves i Mró, F.M. Quilez i Corella

Any de publicació:

ISBN:

978-84-8043-161-3

Pàgines:

Format:

24 x 29'7 cm.

Enquadernació:

Rústica

Publicacions

Bartolomé Bermejo

De la dracma a l’euro. Sistemes i unions monetàries a l’occident d’Europa

Ramon Pichot. D'Els Quatre Gats a La Maison Rosé

Ismael Smith. La bellesa i els monstres.