El Palau Nacional de Montjuïc. Crònica gràfica

1992 - X. Barral

Prenent com a excusa un dels edificis més emblemàtics de la ciutat de Barcelona, el Palau Nacional, en les pàgines d’aquest llibre molts lectors poden tornar a viure records personals gràcies a un capítol essencial de la història de Barcelona i de Catalunya: l’Exposició Internacional de 1929. Acompanyat per més de 250 fotografies comentades en català i en anglès, el lector coneixerà la història dels museus de Barcelona, l’arquitectura i la decoració de l’Exposició Internacional de Barcelona, i del Palau Nacional en concret, els actes socials que aquest darrer ha acollit i, finalment, el projecte del Museu Nacional d’Art de Catalunya. Aquesta crònica gràfica recull també una bibliografia i una breu cronologia tant del Palau Nacional com dels Museus d’Art de Barcelona. En darrer terme, el llibre es completa amb la versió anglesa dels textos.

Edició:

MNAC/Lunwerg Editores, SA