El modernisme a les col·leccions del MNAC

2010 - Mercè Doñate, Mariàngels Fondevila, Cristina Mendoza, Francesc Quilez i Corella

El modernisme a les col·leccions del MNAC ens ofereix un acurat passeig per un dels episodis més fecunds de la història de l'art català, desenvolupat des de finals del segle XIX fins a principis del XX. el llibre ens descobreix l'extraordinària diversitat creativa d'una etapa artística complexa, mitjançant obres de diferents disciplines i subratlla la que va ser una de les principals conquestes del modernisme: la integració de totes les arts amb la superació de la distinció academicista entre art i artesania.
Les sales del Museu allotgen la col·lecció d'art modernista més important del país: pintures, dibuixos, escultures, mobles, joies, i porcellanes procedents de l'època que, junt amb el fons de cartells, estampes i ex-libris, conformen un patrimoni únic que il·lustra fidelment una de les èpoques més brillants de la nostra història.

Comprar el catàleg online

Edició: