Catalunya a l'època carolíngia. Art i cultura abans del romànic (segles IX i X)

1999 - Autors Diversos

Catàleg que conté nombrosos estudis sobre la història, l’art i la cultura a Europa i a Catalunya els segles IX i X, i sobre els conjunts monumentals més importants de l’època. El llibre tracta una etapa clau de la història i l’art del nostre país: la de la seva formació, la de l’art preromànic. Els diferents estudis s’estructuren en tres apartats dedicats cadascun d’ells al marc històric i el territori, a la cultura i la ciència i a l’arquitectura i l’art. Finalment, la publicació presenta la catalogació de cent quaranta-quatre peces i una selecció bibliogràfica acurada. Es complementa amb la traducció anglesa dels textos.

Edició:

MNAC

Autor principal:
Autors Diversos
Autors:

B. Agustí, J. Alturo, X. Aquilé, I. G. Bango, P. Banks, C. Baraut, X. Barral, J. Beltrán, M. Blasco, J. M. Bosch, D. Bramon, G. P. Brogiolo, J. Camps, E. Carbonell, M. A. Castiñeiras, J. D. Dodds, D. Ferran, J. Giralt, M. C. Gómez (continua)

Any de publicació:

ISBN: