Projecte Re-Org (Reorganització de reserves de museus)

Interval de dates:
14/12/2021
Hour:
De 11.30 a 13 h
Lloc:
Biblioteca Museu Víctor Balaguer

El Museu Nacional d'Art de Catalunya participa en el Projecte Re-Org (Reorganització de reserves de museus) del ICCROM amb el CRBMC, dintre del programa 2018 – 2022 “Museus 2030. Pla de Museus de Catalunya”.  La segona part del curs iniciat el 2019 a la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, i parat per causa de la pandèmia, es finalitzarà la setmana del 13 al 17 de desembre 2021 en el mateix museu.

El dia 14 de desembre tindrà lloc un acte protocol·lari amb les autoritats i de premsa a la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, amb la presència dels participants provinent de les quatre xarxes territorials de museus.

Es preveu una primera part de presentacions a la biblioteca del museu, i una segona part que inclourà la visita a les reserves per conèixer in situ el treball que s’està fent.

Per a més informació podeu llegir l'article de Benoit de Tapol "Millorar l’ús i la gestió de les col·leccions emmagatzemades" al Blog del Museu Nacional.

Iccrom