Arte románico y escultura de vanguardia. Colecciones del Museu Nacional d'Art de Catalunya

2001 - Autors diversos

Catàleg de l'exposició celebrada a Madrid que forma part del projecte 'Cataluña Hoy', en la qual el Museu Nacional d'Art de Catalunya presenta, mitjançant una selecció d'obres significatives, les col·leccions que inicien i conclouen el discurs artístic del Museu: el romànic, important artísticament i històricament per a Catalunya, i l'escultura d'avantguarda, representada pels artistes Julio González, Leandre Cristòfol i Pablo Gargallo, que mostra, dins els límits cronològics dels fons actuals, la modernitat de Catalunya en l'àmbit artístic.

Edició:

MNAC/Fundación 'La Caixa'

Autor principal:
Autors diversos
Autors:

Arte Románico: Jordi Camps, Jordi Casanovas i Montserrat Pagès Escultura de vanguardia: Mercè Doñate

Any de publicació:

ISBN: