Visites comentades per al professorat a l'exposició "Francesc Torres. La capsa entròpica [El museu d'objectes perduts]"

Dimarts 28 de novembre a les 18 h (1 h 30'), gratuït

El museu reprèn les visites comentades a les exposicions temporals per al professorat. Comencem amb l'exposició Francesc Torres. La capsa entròpica [El museu d’objectes perduts], dimarts 28 de novembre a les 18 h, que ens interpel.la i ens convida a reflexionar. De ben segur que no us deixarà indiferents!

Aquestes visites, conduïdes per una educadora, us presentaran les claus de les exposicions i els projectes artístics en curs. Una oportunitat  per connectar-vos amb l’actualitat artística, inspirar-vos i compartir una bona estona al museu.

Francesc Torres. La capsa entròpica [El museu d'objectes perduts]