Visita comentada a Pneumotòrax. Una perforació a l’arxiu-pulmó del Museu Nacional i a l'Arxiu

Dijous 20 de febrer de 2020, de 16 a 17.30 h

Lloc:
Espai educArt i Axiu
Preus:

Activitat gratuïta

Material:
PDF icon Pneumotòrax

Pneumotòrax

L’artista i educador Jordi Ferreiro ha investigat la llarga relació que té l’educació amb el museu a partir de la documentació que guarda el nostre arxiu. La seva recerca l’ha inspirat a voler reactivar algunes de les experiències que es van fer en el passat i crear un dispositiu que convidi a la reflexió sobre el paper de l’educació als museus avui.

El dijous 20 de febrer us oferim una visita comentada a la mostra del projecte Pneumotòrax. Una perforació a l’arxiu-pulmó del Museu Nacional i a l'arxiu del museu, a càrrec de Jordi Ferreiro i de Reme Barbero, tècnica de l'arxiu.

#Pneumotòrax

Informació i reserves:

Accés lliure fins a completar aforament

Lloc de trobada: Espai EducArt (Sala Oval)

Pneumotòrax