Un col·leccionisme heterodox. El llegat T.F.

D’11 a 13.30 h

Lloc:
Recorregut per diferents espais del museu
Preus:

Activitat gratuïta

Aforament limitat (15 persones per grup)

Inscripció obligatòria:                T. 93 622 03 75 o [email protected]

Més informació: https://saladartjove.cat/

Intervenció artística al museu

Intervenció artística en forma de recorregut guiat i dramatitzat per diferents espais del museu, que es repeteix 3 dissabtes del mes de novembre.

Aquest recorregut presenta l’origen i la desaparició d’una de les col·leccions més fascinants de la història recent catalana. És la col·lecció de T.F., anarquista que a través de la seva activitat a les Patrulles de Control dins del Comitè Central de Milícies Antifeixistes de Catalunya, va anar reunint un conjunt heterodox de peces per tal que no fossin destruïdes pels seus companys revolucionaris. És un viatge que va de la iconoclàstia a la iconodulia, tot passant per cadascun dels períodes històrics representats al museu.

Compta amb la participació de Pilar Bonet (15 de novembre), Jorge Luís Marzo (22 de novembre) i Pilar Cruz (29 de novembre).

És el projecte d’Enric Farrés i Joana Llauradó, guanyador de la convocatòria Art Jove 2014 de l’Agència Catalana de la Joventut de la Generalitat de Catalunya, dins la modalitat d’arts visuals en relació amb l’àmbit museístic i patrimonial.

Informació i reserves:

Places exhaurides