Projectes Güell. Visita al Park Güell

4 de març de 2022, a les 17 h

Durada: 1 h 30 min
Lloc:
Punt de trobada: carretera del Carmel, 23 (al costat de les taquilles)
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció obligatòria

Preu: Amics 15 € | No Amics 25 €

La relació entre l’industrial Eusebi Güell i Gaudí es va forjar a partir de l’encàrrec de la construcció dels posteriorment coneguts com Pavellons Güell a Pedralbes. Gaudí va projectar posteriorment per al seu principal client el Palau Güell, el Park Güell i una església a la seva colònia industrial dedicada a la fabricació de teixits. En aquesta ocasió, coneixerem de primera mà el Park Güell, aprofundint en el seu origen i en tots aquells elements arquitectònics menys coneguts.

Antoni Gaudí va projectar per encàrrec d’Eusebi Güell una urbanització privada inspirada en el model britànic de la “ciutat jardí”, motiu pel qual s’anomena “Park”, en anglès. El projecte preveia una urbanització per a 60 cases, de les quals només van construir-se’n dues: la casa mostra (actual Museu Gaudí) i la casa Trias, avui encara de propietat privada.

El Park ha esdevingut una destinació turística de Barcelona de primer ordre. Aquesta sobreexplotació de la marca Gaudí ha fet que moltes vegades la seva obra no s’hagi estudiat en el seu context històric i social.

Logo Amics Museu Nacional

#AmicsMuseuNacional #GaudíFocICendres

Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Park Güell