Presentació del Projecte Maspons als IES

Dijous 9 de gener de 2020, a les 18 h. Activitat gratuïta

Lloc:
Sala d'exposicions temporals 1...

Dijous 9 de gener esteu convidats a la presentació dels projectes fotogràfics desenvolupats per l’alumnat de 9 instituts de secundària de Barcelona que han participat al Projecte Maspons als IES, amb motiu de l'exposició Oriol Maspons, la fotografia útil / 1949-1995.

La finalitat del projecte ha estat incentivar els adolescents en la seva recerca vital amb ulls de professionals de la fotografia, desenvolupant un treball fotogràfic sota la consigna de descriure el seu entorn, els seus interessos i les seves vivències, fent de ‘’documentalistes’’ dels seus entorns immediats i fent de la càmera una eina de recerca i observació, per acabar confeccionant -amb les fotografies seleccionades- una publicació impresa, reprenent el treball de Maspons freqüentment lligat a la premsa gràfica o a les publicacions editorials.