Presentació del projecte Art i Compromís. Educació artística i cultura de pau (cancel·lat)

Dimarts 31 de març de 2020, a les 17 h. Activitat gratuïta amb reserva prèvia

De 17 a 19 h

Lloc:
Auditori i sales d'Art Modern...

Dimarts 31 de març presentem al professorat el projecte Art i Compromís. Educació artística i cultura de pau. Durant aquesta jornada es presentarà la nova visita per a alumnes de secundària, es lliurarà el dossier de l'activitat i s'informarà sobre el curs d’estiu per al professorat. La presentació conclourà amb  Art i Compromís durant la guerra civil, una perspectiva des de la cultura de Pau, a les Sales d'Art Modern.

Activitat adreçada a professors de secundària, d’adults, de formació professional i professionals dels àmbits de l’educació i els museus.

Presentació a càrrec del departament d'educació del museu i d'Edualter.

Informació i reserves:

Activitat cancel·lada.