Petites històries, grans dones 2021

Del 8 al 16 de març de 2021, a les 18 h.

art i guerra civil

Lloc:
Preus:

Activitat gratuïta sense inscripció.

Per quart any consecutiu i en línia amb el compromís social del museu, Petites històries, grans dones és una de les activitats que programem amb motiu del Dia Internacional de les Dones, per promoure la lluita contra la discriminació de la dona en l’àmbit de la creació i producció artística i intel·lectual, i per donar visibilitat i posar en valor la feina de dones rellevants en l’art, les ciències o els oficis.

Entre el 8 i el 16 de març, cada dia, a les 18 h, es penjarà al canal de YouTube de Petites històries, grans dones, un vídeoconte d'un dels 9 museus participants, que dediquen un conte a dones vinculades amb la temàtica de cada museu.

El museu hi participa el dia 11 de març amb un conte dedicat a la foto-reportera Kati Horna.

• 8 de març: Museu de Ciències Naturals de Barcelona
  • 9 de març: Museu d'Esplugues de Llobregat
  • 10 de març: Museu d'Història de Catalunya
  • 11 de març: Museu Nacional d'Art de Catalunya
  • 12 de març: Museu d’Arqueologia de Catalunya
  • 13 de març: Museu Picasso
  • 14 de març: Museu Marítim de Barcelona
  • 15 de març: Museu del Disseny
  • 16 de març: Fundació Miró

Activitat organitzada amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

Petites històries, grans dones