Mil anys de cels. Simbiosi

Lloc:
Auditori 2, Sala Oval i col·lecció
Preus:

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

Seminari, visita i taller sobre art i ciència

El 17 i 18 de novembre de 2021, el museu acull, en col·laboració amb la Plataforma Vértices, la segona edició de Mil anys de cels. Simbiosi, activitat que posa en relació art i ciència, a través de la visió d’artistes, científics, astrònoms i investigadors, i de les obres de les col·leccions del museu.

Amb aquest projecte es convida a la comunitat artística, educativa, científica i el públic en general, a compartir i reflexionar, a través de laboratoris d'art, naturalesa i societat, sobre la relació que establim amb els ecosistemes, per a pensar-nos com a part d'ells i posar en pràctica una convivència més respectuosa i sostenible amb l'entorn natural.

Al museu es portarà a terme el taller Llum invisible, on s'obrirà la possibilitat de construir coneixement a partir de les obres del museu, en connexió amb les infinites complexitats socials i ambientals de la nostra ciutat. L’estructura d’aquest taller constarà de dues àrees diferents de treball. La primera part es realitzarà dimecres 17 de novembre, de 16 a 18 h i, la segona, dijous 18 de novembre, de 10 a 14 h.

Consulteu el programa complet de l'activitat al web de Plataforma Vértices.

Informació i reserves:

Places limitades. Per a fer la inscripció cal enviar un correu a: [email protected], indicant nom complet, email i telèfon.

El termini d'inscripció acaba el 5 de novembre de 2021.

Mil anys de cels. Simbiosi