Les noves aventures de Corto Maltès

Del 5 al 21 d'abril de 2019. Accés gratuït en horari de museu

Lloc:
Espai educArt (Sala Oval)
Preus:

Entrada gratuïta

Amb motiu de la 37 edició de Còmic Barcelona Ficomic podreu veure a l’espai educArt del museu la mostra Les noves aventures de Corto Maltès, que recull originals de les pàgines del nou Corto Maltés, personatge creat per Hugo Pratt el 1967 –fins ara mai exposats a Barcelona-, apunts i esbossos dels dos llibres desenvolupats pel dibuixant Rubén Pellejero i el guionista Juan Díaz Canales: Sota el sol de mitjanit (2015) i Equatoria (2017), acompanyats amb textos d'Antoni Guiral i Paco Linares.

Corto Maltés és un referent de la historieta per a adults a tot el món, un personatge estretament relacionat amb la història dels trenta primers anys del segle XX, que aporta una reflexió i una visió molt personal d'esdeveniments que van canviar el món. La mostra recull aquest nou Corto Maltés que Rubén Pellejero i Juan Díaz Canales han sabut recrear 20 anys després de la mort del seu autor, aportant-li un to personal a les seves noves entregues.

Aquesta mostra és possible gràcies a Cong S.A. Suïssa, que gestiona els drets de l'obra d'Hugo Pratt, de Juan Díaz Canales i Rubén Pellejero i de NORMA EDITORIAL (editora de Corto Maltès a Espanya), en coproducció amb Ficomic i Museu Nacional.

Informació i reserves:

Mostra amb motiu de la 37 edició de Còmic Barcelona Ficomic