Jornada 'Museus i nous relats'

22 de novembre de 2018, de de 9.15 a 18 h. Activitat gratuïta

de 9.15 a 18 h

Altres activitats que et poden interessar:

Lloc:
Auditori 2
Preus:

Activitat gratuïta. Inscripció obligatòria

Material:
PDF icon Programa de la jornada - pdf 1 Mb

Programa de la jornada - pdf 1 Mb

PDF icon Programa activitats - pdf 2 Mb

Programa activitats - pdf 2 Mb

In Memoriam. En homenatge al professor Quim Garriga

Es troba en crisi el model canònic d’ordenació dels relats museístics? En un món en permanent transformació, els museus han de ser permeables i fer propostes imaginatives que trenquin amb la imatge estereotipada  de ser contemplats com a espais poc estimulants i gens atractius. Sense renunciar a la seva dimensió cultural, humanística i reflexiva, cal, però, evitar el perill de traspassar els límits i transformar-los en espais de culte a la banalitat i la frivolitat. A partir de les anteriors premisses, un grup de professionals i intel·lectuals, exposaran les seves visions i compartiran amb tots nosaltres reflexions i idees, amb l’objectiu de fomentar el debat i trencar amb el pensament immobilista.

9.00 a 9.15 h Acreditacions

9.15 a 9.30 h Benvinguda

9.30-10.30 h Projeccions en l’horitzó. Visions i reptes de futur. José Lebrero, Director Artístic Museu Picasso de Màlaga

10.30 – 11 h pausa cafè