Els universos de l’Albert Monteys

Lloc:
espai educArt
Preus:

inclosa en l'entrada bàsica del museu

Del 21 d'octubre al 30 de novembre de 2021 podreu visitar a l'espai educArt de la Sala Oval, la mostra Els universos de l’Albert Monteys. Una exposició produïda per Ficomic per al Museu Nacional d'Art de Catalunya que revisa les obres d’aquest autor ambientades en els gèneres de la fantasia i la ciència-ficció, temes molt importants per a ell en ser un gran afeccionat a aquests gèneres.

La mostra ofereix una visió d’obres com Calavera Lunar, Carlitos Fax, ¡Universo!, Solid State i Matadero Cinco, amb peces originals i objectes (ninos, llibres, còmics) de ciència-ficció que han influït en l’autor. I, al mateix temps, una sèrie de dibuixos especials per a aquesta exposició que aporten el seu personal punt de vista sobre les seves obres. En suma, “Els universos de l’Albert Monteys” és una mostra de la molt personal visió de l’autor dels seus universos de fantasia i ciència-ficció, que deixa palesa l’evolució d’un historietista que gaudeix d’un grafisme personal i de gran qualitat artística.

logo Ficomic

#MonteysExpo